niedziela, 15 grudnia 2013

Liebster Blog Award.

Raptem kilka postów a już nominacja. Tylko mnie to motywuje do działania! Nominacja otrzymana od Goddess z http://altarofdoom.blogspot.com/


Nominację do Liebster Award otrzymuje się od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która "Cię" nominowała. Następnie Ty nominujesz (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań, Nie wolno nominować bloga, który "Cię" nominował.


1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację?
Bloga przeglądam już od bardzo dawna i zawsze miło się ogląda kolejne stylówy GoD. I te kolorowe włosy!
2. W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
Jestem beznadziejną patriotką, w Polsce. Ale chętnie przeniosłabym do nas klimat śródziemnomorski (oraz kuchnię!)
3. Z jakim zwierzęciem utożsamiasz się?
Meow! Mam coś z kota.
4. Fantastyką poniżasz rzeczywistość czy rzeczywistością fantastykę?
Bez fantastyki zginęłabym w rzeczywistości, więc zdecydowanie to pierwsze.
5. Facebook, Tumblr, Twitter, Pinterest... Portale społecznościowe to dobry "wynalazek", który pozwala nawiązać nowe znajomości i/lub utrzymać stare czy strata cennego czasu?
Tak naprawdę i to i to. Dzięki Fb utrzymuję kontakt ze sporą ilością znajomych, która rozjechała się po całym świecie, poznałam kilka ciekawych osób, ale, zawsze musi byc jakieś 'ale'...Kiedyś traciłam sporo cennego czasu grając w miliard gierek, czy bawiąc się przeróżnymi aplikacjami. 
6.  Pozostając w temacie; masz tumblra? Jeśli tak to podaj adres.
Nie mam, nigdy nawet tej strony nie odwiedzałam.
7. Gdybyś miała możliwość wolałabyś cofnąć się do dzieciństwa czy zajrzeć w przyszłość i zobaczyć jak potoczy się Twoje życie?
Chyba nie skorzystałabym z żadnej opcji. Dzieciństwo było fajne, zaglądanie w przyszłość mogłoby byc interesujące, ale tak naprawdę lubię swoje obecne czasy. 
8. Ostatnio prosiłam o rekomendacje książkowe, tym razem może polecisz mi swojego ulubionego artystę?
Tak na szybko, to polecę Beksińskiego. Byłam nawet na wystawie jego prac w Sanoku. Ale Beksińskiego chyba każdy zna;P
9. Wolisz podróżować samochodem, rowerem, a może publicznym transportem (tramwaj, autobus, pociąg)?
Najbardziej lubię samoloty. Szybko, bezpiecznie, tanio, bez rewelacji higienicznych, niekontrolowanych pożarów kurzu na kaloryferze. Po mieście- samochodem mamy, albo brata (nie ufam obcym kierowcom)
10. Nie wyobrażam sobie wieczoru bez...
Ze względu na pracę, są tygodnie w których nie mam wieczoru (albo raczej zaczyna się on ok 7 rano...). Uznając, że wieczór to czas poprzedzający pójście spać- nie wyobrażam sobie wieczoru bez dzbanka aromatycznej herbaty.
11. Malutkie podsumowanie; uważasz 2013 za dobry czy zły rok?
Dobry rok, nawet bardzo. Nie idealny, ale dobry.

Moje pytania:
1. Co sądzisz o blogu, który Cię nominował?
2. Włosy- krótkie, czy długie?
3. Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
4. Na punkcie jakich kosmetyków masz hopla?
5. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
6. Kiecki, obcasy, czy adidasy i jeansy?
7. 3 kosmetyki, które zabrałabyś na bezludną wyspę.
8. Ile czasu zajmuje Ci zebranie się do szkoły/na uczelnię/do pracy
9. Pies, czy kot? A może inny sierściuch?
10. Kolor, który chciałabyś mieć na głowie, ale nie masz odwagi? A może masz?
11. Zdrowe odżywianie, czy fast foody?

Nominuję:
I każdego czytelnika;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy